[go-go-syncro] pytanie

ANTnet Piotr Lustyk piotr at wlan.org.pl
Sat Oct 20 22:30:07 CEST 2007

OK
Darku
mozna bylo by to zrobic lecz jednak jeszcze malo osób nawet posiadajacych
syncro wie co to INTERNET, ciezko tym bardziej, ze biorac pod uwage Nawet
TYLKO Polske to sie podejzewam mocno zmienia. Kolejna sprawa nie wszyscy
przywiazuje wage do tego jaki "rarytas " sie mu trafil.
Ja jestem za tylko zupelnie nie wiem jak to zrobic.

Tygryscb